برنامه‌های شبکه‌های رادیویی با موضوع شهید مطهری و روز معلم معرفی می‌شوند

تدارک ۳۴۸ برنامه رادیویی ویژه روز معلم

مدیر فضای مجازی رادیو سلامت درباره برپایی پویش های متعدد در رادیو سلامت بیان کرد: در مناسبت های مختلف رادیو سلامت از شنوندگان دعوت می کند تا با شرکت در پویش های شبکه هم تعامل شان افزایش پیدا کند و هم اینکه از پیشنهادهای مخاطبان برای راه اندازی پویش های دیگر بهره ببرد. به همین دلیل رادیو سلامت با هدف ارج نهادن به مقام شامخ معلم اقدام به راه اندازی پویش بزرگ
مدیر فضای مجازی رادیو سلامت درباره برپایی پویش های متعدد در رادیو سلامت بیان کرد: در مناسبت های مختلف رادیو سلامت از شنوندگان دعوت می کند تا با شرکت در پویش های شبکه هم تعامل شان افزایش پیدا کند و هم اینکه از پیشنهادهای مخاطبان برای راه اندازی پویش های دیگر بهره ببرد. به همین دلیل رادیو سلامت با هدف ارج نهادن به مقام شامخ معلم اقدام به راه اندازی پویش بزرگ "یک جمله زیبا به آموزگارم" با مشارکت دانش آموزان سراسر کشور کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۳۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، محمد یوسفی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها